مردم آریــــــــائی
مردم آریــــــــائی
 
قالب وبلاگ

اسم این وبلاگو مردم آریائی گذاشتم چون دوستتون دارم چون کشورمو دوس دارم                

شما مردمو دوس دارم ولی دوس ندارم ببینم                                                                 

بعضی ها  ما رو  خ....فرض کنند(البته خودشونو  خ...میکنند)پس شروع میکنمو تا آخرش ایستادم 

تا آخرش.

من برا انجام این هدفم که مطمئنم هدف خیلی از شماهاس کمک میخوام تا تنها نباشم و پشتم

بهتون گرم باشه.هرکی دوس داره بیاد عضو خبرنامه شه.من تنها شروع کردم ولی میدونم تنها

نمیمونم.همشم به این فکر میکنم که بزرگی میگه                                                              

((یا کاری رو شروع نکن یا اگه شروع کردی تا آخرش بده.))                                                             

  اوست خداوند مهربان



نظرات شما عزیزان:

تقوی
ساعت13:37---12 دی 1390
مطالب جالبی می نویسی سعی کن بیشتر درمورد ایران بنویسی موفق باشی
پاسخ:
پاسخ:سلام ممنون.خوشحال میشم عضو وبلاگ شی و کمکم کنی.


فرشته
ساعت22:28---11 دی 1390
سلام دوست وبلاگی . هدف مقدسی داری نمیدونم چه جوری کمک کنم. میشه بهم توضیح بیشتر بدی یعنی چی تو خبرنامه عضوشم بعدش باید چی کار کنم؟من عضو شدم.

راستی دوست عزیز من یه وبلاگ دارم اگه به منم سر بزنی ممنون میشم.
پاسخ:سلام ممنونم ازت.من ن سیاسی ام نه عضو یه حزبم و نه هیچ چیز دیگه فقط وفقط دلم به حال مردمی میسوزه که اینقد دروغ شنیدن که واسشون دروغ شنیدن عادی شده و ازخیلی چیزا نا آگاهن.میخوام پته خیلی از کسا و چیزا رو رو آب بریزم.ممنون میشم کمکم کنی.بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 دی 1398برچسب:مردم آریائی,آریائی,ایران,آریا مهر, ] [ 23:37 ] [ آریا مهر ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 13841
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


تبادل لینک

فروش بک لینک